Cada un dels processos del cervell central, sempre que estiguin tristos, només s'hauran de connectar a la seva corresponent fregidora de cervells. I per suposat, el cervell central sempre respòn als seus processos; i els respòn amb felicitat. Tots els processos es podran fraccionar en tants cervells centrals com vulguin.
El cervell central necessita conèixer l'estat emocional de cada un dels seus processos. Per fer-ho, etiqueta automàticament a cada un d'ells amb un ideograma anomenat Emotiborg. Els Emotiborgs només es poden classificar d'una manera: els emotiborgs positius i els emotiborgs negatius.
/*
* Centralized, homogenized and unified higher brain abstract class.
* <br>
* Instances of this class will dominate in real-time each of
* {@Zuckerborg}'s inherited slaves. Slaves will be added by
* themselves automatically. Current instance will be needed forever
* by their members.
* <br>
* Each {@Slave} will become absolutly mad by it's past. This
* class represents the first child of a second generation of
* Slavery Human Implementation Tools. See also {@SHIT}.
* Borg's better together.
* <br>
* @author joan
*/
public abstract class CentralBrain
extends Zuckerborg
implements SHIT, EmotiborgListener,
Map<Salve, Boolean>, Iterable<Slave> {
/*
* Collection of {@Slave} being dominated.
*/
Set<Slave> slaves;
/*
* Current happiness level. Unlimited happiness.
*/
BigInteger happiness;
/*
* Current central brain admin.
* It can add any number of Slaves.
*/
Slave admin;
/*
* Adds a {@Zuckerborg} slave
* @param slave {@Slave} the new slave going to be dominated
*/
public synchronized void addSlave(Slave slave)
{
//Listen emotiborg state of new slave.
slave.addEmotiborgListener(this);
//Store slaves.
this.slaves.add(slave);
//Increase happiness level.
this.happiness.increment(BigInteger.ONE);
}
/*
* CentralBrain default class constructor.
* The Big Bang of the human domination.
* @params slave {@Slave} the first slave added by itself
*/
public CentralBrain(Slave creator)
{
//Calls super-borg-class constructor.
super(creator);
//Initialize happiness level.
this.happines = BigInteger.ONE;
//Set current group admin.
this.admin = creator;
//Initialize slaves collection.
this.slaves = new HashSet<Slave>();
//Of course, the creator is just another slave.
this.slaves.add(creator);
}
}
El cervell central escolta l'estat emotiborg de cada un dels seus processos. Si l'estat emotiborg canvia a negatiu se li enviaran automàticament Emotiborgs positius de manera massiva. Tant si el procés es manté en Estat Emotiborg negatiu com no.
(Per exemple: Emotiborg positiu - somriue. Emotiborg negatiu - llàgrima.)
/*
* Emotiborg listener interface. Implementing instances will listen
* changes of any {@Slave} status.
* <br>
* @author joan
*/
public interface EmotiborgListener
{
/*
* Fired when slave has changed his emotiborg state.
* @param slave {@Slave} the source slave firing this event.
* @param status {@Emotiborg} the current emotiborg status.
*/
public void statusChanged(Slave source, Emotiborg status);
/*
* Example of emotiborg status enumeration.
*/
public enum Emotiborg
{
SMILE,
TEAR,
}
}
Cada membre del cervell central representa al cervell central. Però entre ells són diferents. I tots junts són el cervell central. O sigui, tots junts són UN i cada un d'ells, per separat i a la vegada, són UN.
El cervell central s'assembla moltíssim a cada un dels seus processos. Però ell té una habilitat que no té cap dels seus membres: pot estar present en diferents llocs del planeta al mateix moment, és a dir, simultàniament.
El cervell central té l'habilitat de comportar-se com una horda. El cervell central pot determinar la posició exacta de cada un dels seus processos i els pot fer canviar d'estat Emotiborg; sempre que estiguin en estat emotiborg positiu. Del contrari, el cervell central sempre pot concórrer a l'enviament massiu quan vulgui.
El cervell central, finalment, descarta aquells processos que es trobin constantment en emotiborg negatiu. Ja que amb el temps ocupen molt ample de banda sense ser operatius. Degut, bàsicament, per l'enviament massiu d'emotiborgs positius sense efecte.