<hyperspace:joan simulationType="borgImperium"
xmlns="hyperspace/joan/investigation"
xmlns="hyperspace/joan/simulations/borgImperium"
xmlns="hyperspace/joan/investigation"
xmlns="hyperspace/joan/simulations/borgImperium"
xmlns="hyperspace/joan/studies/fascism/naturalOrder" >
<investigation:simulation>
<naturalOrder:savannah>
<naturalOrder:leopard name="Zuckerborg">
<naturalOrder:gazelle name="Borgstar" rank="Commander">
<naturalOrder:gazelle name="Borgafone" rank="General">
<naturalOrder:gazelle name="Borgange" rank="Captain">
<naturalOrder:grass name="Herman Van Rompborg" rank="Commander">
<naturalOrder:grass name="Angela Merge Borg" rank="General">
<naturalOrder:savannah>
<naturalOrder:leopard name="Zuckerborg">
<naturalOrder:gazelle name="Borgstar" rank="Commander">
<naturalOrder:gazelle name="Borgafone" rank="General">
<naturalOrder:gazelle name="Borgange" rank="Captain">
<naturalOrder:grass name="Herman Van Rompborg" rank="Commander">
<naturalOrder:grass name="Angela Merge Borg" rank="General">
<naturalOrder:grass name="Mariano Raborg" rank="Captain">
<naturalOrder:ant name="joan">
<naturalOrder:soil />
</naturalOrder:ant>
</naturalOrder:grass>
</naturalOrder:grass>
<naturalOrder:soil />
</naturalOrder:ant>
</naturalOrder:grass>
</naturalOrder:grass>
</naturalOrder:grass>
</naturalOrder:gazelle>
</naturalOrder:gazelle>
</naturalOrder:gazelle>
</naturalOrder:leopard>
</naturalOrder:savannah>
</investigation:simulation>
</hyperspace:joan type="THOUGHT">
Em tornaré boig si no INTENTO canviar aquesta
MERDA de piràmide que ens estem CONSTRUINT.
La nostra TOMBA.
</hyperspace:joan>
<hyperspace:joan type="REFLECT">
Sabeu per què es va MORIR L'IMPERI EGIPCI?
Doncs perque les PIRÀMIDES pesen MOLT.
La piràmide que estem construint
COL·LECTIVAMENT serà HIPERMASSIVA.
No és per RES.
Però anirem tots a l'INFERN.
Haurem d'accelerar, en el temps,
el procés de la ECS 1.0.
Sense OFENDRE
les PIRÀMIDES DE PEDRA,
que són edificis
HIPERRESISTENTS en el TEMPS.
Amb obsolescència no-programada.
No com els d'ara...
Així com, tampoc
l'ANCESTRAL POBLE EGIPCI;
erudits en l'ASTRONOMIA i la CIÈNCIA.
Observaven, inherentment, l'Espai.
Somiadors de MENA.
QUE EN PAU DESCANSI
=
LLARGA VIDA I PROSPERITAT.
</hyperspace:joan>
<hyperspace:joan type="GENERATED GRAPHIC SCHEMA">
</naturalOrder:gazelle>
</naturalOrder:gazelle>
</naturalOrder:leopard>
</naturalOrder:savannah>
</investigation:simulation>
</hyperspace:joan type="THOUGHT">
Em tornaré boig si no INTENTO canviar aquesta
MERDA de piràmide que ens estem CONSTRUINT.
La nostra TOMBA.
</hyperspace:joan>
<hyperspace:joan type="REFLECT">
Sabeu per què es va MORIR L'IMPERI EGIPCI?
Doncs perque les PIRÀMIDES pesen MOLT.
La piràmide que estem construint
COL·LECTIVAMENT serà HIPERMASSIVA.
No és per RES.
Però anirem tots a l'INFERN.
Haurem d'accelerar, en el temps,
el procés de la ECS 1.0.
Sense OFENDRE
les PIRÀMIDES DE PEDRA,
que són edificis
HIPERRESISTENTS en el TEMPS.
Amb obsolescència no-programada.
No com els d'ara...
Així com, tampoc
l'ANCESTRAL POBLE EGIPCI;
erudits en l'ASTRONOMIA i la CIÈNCIA.
Observaven, inherentment, l'Espai.
Somiadors de MENA.
QUE EN PAU DESCANSI
=
LLARGA VIDA I PROSPERITAT.
</hyperspace:joan>
<hyperspace:joan type="GENERATED GRAPHIC SCHEMA">
</hyperspace:joan>
</hyperspace:joan>
Referències:
JO,
Ordre Natural,
@XmlRootElement = JO,
Bomba Nuclear Informàtica
Vegeu també : @XmlRootElement
JO,
Ordre Natural,
@XmlRootElement = JO,
Bomba Nuclear Informàtica
Vegeu també : @XmlRootElement